30traktor.egetforum.se

Sveriges största a-traktor/epatraktor forum!
Aktuellt datum och tid: 19 11 21, 3:26

Ny tråd Svara på tråd  [ 433 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 44  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 01, 7:52 
Amatör

Kön: Kille
Födelsedag: 07 mar 1993
Fordon: ...
Jimmie. skrev:
Tappa motorn på foten...inte skönt, även fast ja har stålhätta...blev en liten bula. :evil:
kassa grejjer !

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 01, 8:56 
Tittar på porrfilm i epan

Födelsedag: 10 feb 1993
[quote="Krille"]hahah, efter lite härjande med polisen så fick jag nu kopiorna på utredningen om min olovliga körning..
MASSA TEXT!

Hahahahahahahha:D :twisted: 8)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 01, 9:11 
Spackelsprickan
Användarvisningsbild

Kön: Man
Födelsedag: 06 sep 1990
Fordon: Volvo Duett
Skull va duktig och klarlacka bakljusen och reflexrampen till bilen. så då gjorde jag de. bra som fan vart de. sen skull jag ta kort på bakljusen. sen kollade jag mot rampen då hade de komme nå jävla grejs över klarlacken. så nu måste jag slipa ner all klarlack och göra om de.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 01, 9:27 
Amatör

Epa_Racing skrev:
Skull va duktig och klarlacka bakljusen och reflexrampen till bilen. så då gjorde jag de. bra som fan vart de. sen skull jag ta kort på bakljusen. sen kollade jag mot rampen då hade de komme nå jävla grejs över klarlacken. så nu måste jag slipa ner all klarlack och göra om de.

Sånt är sjukt jobbigt, har hänt liknande saker när jag typ målat något i garaget och någon får för sig att slipa så det dammar överallt :evil:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 01, 11:30 
Epamekarn

Födelsedag: 27 jan 1994
faltskog skrev:
Jimmie. skrev:
Tappa motorn på foten...inte skönt, även fast ja har stålhätta...blev en liten bula. :evil:
kassa grejjer !

Nja, får faktsikt säga att ja är förvånad själv att dom höll så bra.. motorn kom ju med en vass kant på stålhättan..men, skorna kosta inte mer än 800, så va ska man förvänta sig :wink:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 02, 10:10 
Thinnersniffare

Födelsedag: 10 aug 1993
Fordon: Volvosar...
Gårdagens fail:

Skulle provköra 5 timmars bilen lite, dock så kommer våra nya vinterdäck på torsdag...

Vi slängde på ett par Gislaved frost från 76 med 3 dubb per däck kvar i.. :roll: :lol:

Hade åkt vägen ett par dagar innan, då var det dugligt fäste och 23:an råmade ur fint 8)
Dock hade allt slask frusit så nu gick det att åka skriskor på vägen, Han åka 100 m precis efter alla hus längsvägen slutat gasade jag på lite och skickade i trean. La upp den "perfekte breisladden" varav får en duktig retur.. Sedan kommer ett berg och attackerar vänsterfram :roll: varav arslet kastar tillbaka och ställer sig på tvären. Min jämnåriga kusin hoppade ur och guidade lite men vi kom inte loss. Min äldre kusin kom springandes han hade hört allt :P Tillslut kom vi därifrån.. duktigt med låg varv spann ju loss på tomgången, bara kliva av kopplingen XD

Jag har iallafall 2 saker att skylla på.. Först däcken sedan när jag skulle hoppa in och köra in i garaget igen så kom jag fan inte ens in.. Lite trångt att hoppa in med stolen längst fram när man är 1.80.. Det märkte jag dock inte första gången.. Sitter riktigt långt bak i vanliga fall så man får lite kontroll över ratten :wink:

Bild

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 05, 2:22 
Thinnersniffare

Födelsedag: 10 aug 1993
Fordon: Volvosar...
Dagens fail är hittils på engelskan..

Skulle fånga min bok som kastades till min bänk varav jag får tag i den precis när boken sticker upp typ 3 cm över bänkkanten såhär: ----!

Varav när jag ska dra upp boken så åker omslagspappret av.. boken åker i golvet och jag håller i omslaget i min hand :lol:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 05, 2:50 
Tittar på porrfilm i epan

Födelsedag: 10 feb 1993
wunderbaum_glidarn skrev:
Dagens fail är hittils på engelskan..

Skulle fånga min bok som kastades till min bänk varav jag får tag i den precis när boken sticker upp typ 3 cm över bänkkanten såhär: ----!

Varav när jag ska dra upp boken så åker omslagspappret av.. boken åker i golvet och jag håller i omslaget i min hand :lol:

:twisted: 8) :D

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 06, 7:38 
Amatör

Födelsedag: 20 aug 1991
Skär dän allt överflöd av rutlim sen tar ja stålborsten sen förtunning för få bort precis allt.
Sen när ja kommer hem har ja massa svarta pluttar i ansiktet
och tar fram förtunningen
Torkar av ansiktet lite snabbt 10 sec efter börjar de brännas som fan så hoppar in i duschen sen efter ja kom ut och kolla i spegeln va man krit vit i ansiktet och huden började flagna som fan :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 09 03 06, 7:41 
Burnar på skolgården med epan

Födelsedag: 27 sep 1992
Fordon: Saab 9-3 2-0T
ja förtunning e inte bra för huden :P torkar ut en totalt :P

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 433 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 44  Nästa