Sveriges största a-traktor/epatraktor forum!
Aktuellt datum och tid: 20 09 25, 8:02

Ny tråd Svara på tråd  [ 433 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Dagens FAIL-Tråden
InläggPostat: 14 07 09, 10:22 
Epa glidare

Kön: kille
Födelsedag: 11 mar 1999
Fordon: okapad 142a- okapad 244a
PerEriksson skrev:
Hände i onsdags!
Skulle ta trallan in till skolan men jag hade inte så myck soppa men va fan tänkte jag "de går nog" jag skulle ta o tanka i en liten små sketen by på vägen och så 200 meter från macken, poff! sa de o där stod man mitt på vägen! Jag kastar mig ut mitt i vägen för att stoppa första bästa bil! Tack gode gud så va den första jag stanna en vänlig själ ;) som bogserar mig till macken utan problem! Tacka alla ni där ute som hjälper oss fattiga epa raggare utan soppa! "Än behöver vi inte ge upp hoppet om mänskligheten!!"

ja du hände mig i dag också, dock så va det farsan som fick komma med en 5 liters dunk.... Men, men sånt som händer :D

Bild

MEN en sak ska jag säga er, min tankmätare funkar...

InläggPostat: 14 07 11, 11:52 
Thinnersniffare

Kön: Kille
Födelsedag: 27 aug 1997
Fordon: ´64 Duett stepside
Haha soppatorsk är standard, har alltid en 5liters bakom sätet. Hade på flaket men nån jävel ryckte den då jag parkera epan.

InläggPostat: 14 07 12, 11:23 
Epa glidare

Kön: kille
Födelsedag: 11 mar 1999
Fordon: okapad 142a- okapad 244a
Zakke skrev:
Haha soppatorsk är standard, har alltid en 5liters bakom sätet. Hade på flaket men nån jävel ryckte den då jag parkera epan.

Har också en 5 liters dunk bakom sätet nu :D

InläggPostat: 14 07 14, 6:26 
Burnar på skolgården med epan

Födelsedag: 22 apr 1994
Fordon: MB w124 250td
19EMIL99 skrev:
Zakke skrev:

Har också en 5 liters dunk bakom sätet nu :D

5:an är ju standard. när jag körde volvo så hade jag alltid me 5:an i kofferten. och varje vecka fick jag soppatorsk på väg in till skolan, men var ju lungt då jag hade med 5:an. men efter ett tag var det ju en vana att det låg en 5:a i kofferten, så på väg till skolan en morgon så var jag och hämtade upp en klasskompis som skulle åka, han han bara sätta sig i bilen och kollade på tankmätaren och frågade om jag inte skulle tanka, nä då sa jag, har ju 5:an om det går åt helvete. och mycket riktigt, han kanske 5-6 km sen dör 245:an, men jag som vanlig hoppar ur bilen och tar fram 5:an. men då jävlar var den torr som fnöske. slutade med att vi fick vänta en dryg timme i bilen på farsan

Mercedes Benz w210 220D (såld)
4 volvo 240
isuzu kb diesel(traktor)såld
polaris rmk 600
polaris rmk 800

InläggPostat: 14 07 14, 8:21 
Amatör

Födelsedag: 09 feb 1998
Fordon: Inget
Kom på en till fail nu såhär framåt kvällskvisten. Morsan hade köpt sån här salva mot akne till mig av nån anledning, hon tyckte nog ja var för ful eller ngt :) har aldrig störts mycke av finnar men gav flaskan en chans iaf för å se om den hjälper. Utan att läsa på baksidan av den så smetar ja in hela ansiktet med skiten och går sedan å söver. (Antog att det var så man använde den).

Vaknade dagen efter å ja kände direkt att nånting var fel. Det sved som 100 000 000 nålar i ansiktet. Gick å ställde mig framför spegeln och möttes av en helt ny människa. Människans ansikte var totalt söndersprucket från panna till haka och hade samma färg som en tomat. Varenda liten min med munnen resulterade i en smärta som kan liknas vid att få saltsyra tillsammans med sandpapper inslipat i fejset. Tog ner flaskjäveln och läste där bak, och där stog att man ska TVÄTTA ansiktet med salvan och sedan skölja bort den. Inte sova med den i 10 timmar. Smärtan jag fick uppleva kommande dagarna var förjävlig, munnen såg ut som ett rövhål i en vecka. De va inte den roligaste sommarlovsveckan precis :)

Flytande ondska på riktigt de där asså!

-Kan du fatta att de är ihop igen efter all skit som varit mellan dom?
-Vilka då?
-Skinkorna!

InläggPostat: 14 07 15, 1:37 
Thinnersniffare

Födelsedag: 10 aug 1998
Fordon: Suzuki sj 410
Ne fy fan du! Dock vart de ganska kul att läsa ;)
Har en kompis där det hände samma sak, dem borde ha en stor varnings text på såna grejer, som dem har på typ ciggpaket o dylikt :) (neeee jag röker inte) :p

InläggPostat: 14 07 15, 5:53 
Amatör

Födelsedag: 09 feb 1998
Fordon: Inget
PerEriksson skrev:
Ne fy fan du! Dock vart de ganska kul att läsa ;)
Har en kompis där det hände samma sak, dem borde ha en stor varnings text på såna grejer, som dem har på typ ciggpaket o dylikt :) (neeee jag röker inte) :p

Menar de, är nog många som råkat ut för de där kan ja tänka mig :P

-Kan du fatta att de är ihop igen efter all skit som varit mellan dom?
-Vilka då?
-Skinkorna!

InläggPostat: 14 07 31, 7:46 
Thinnersniffare

Hehe hände för ett tag sen..
Var ute o körde på en åker, gasade till lite, o bilen dog o allt i bilen slocknade, de var sent på kvällen så nästa dag gick jag ut på åkern o började undersöka, jag höll på att felsöka med multimeter o märke att de var lite knas med tändspolen, plockade isär halva bilen ute på åkern tills jag bestämde mig för att bogsera in han under tak. höll på i mer än en dag me att kolla kablar, sen såg jag säkringsdosan........... bestämde mig för att kolla dem (hade aldrig kollat dem innnan :)...... Slarvigt! Runt fem st hade smält, bytte, testa o herre jävlar va med grejer som lös helt plötsligt x) Bilen rulla nån kilometer men när jag drog på stereon så gick säkringen igen... bogsera hem o drog om halva elen, sen gick den som en klocka, men jag har lärt mig att kolla säkringarna FÖRST x) jag skarvade även på ca 3cm kabel, på kabeln som gick från tändningslåset till tändspolen.

Läste om en som skicka in sin bil på verkstad med samma problem, dem skarvade också på 3 cm kabel o tog 1500 spänn O_O

InläggPostat: 14 08 04, 12:10 
Epamekarn

Födelsedag: 18 dec 2000
Fordon: Volvo 740 GL
Då äre min tur då...
Hade rengjort m45 som jag köpte förrgår, och bestämde mig för att kolla så allt funka. Sagt och gjort (jag var väldigt trött, därför blev jag snabbt sur och tänkte mig inte för...). Av me alla bultar till topplocket eller vafan det heter (fortfarande trött), men får inte av skiten. Fram med kofoten, människans bästa vän. Bänder som f*n i skiten tills jag hör "krack". Skiten sprack i ett fäste. Jaja. tar nu och drar lite i växelväljarna, och rycker till för att få i en växel. "Plopp". Den lilla fjäderbelastade järnkulan som är för att hålla i växeln eller nått åker ner i växellådan. Fanfanfan. drar ner handen och känner att det är kvar olja i den, och tänker att om jag tömmer ut oljan följer kulan med. Hämtar hink, och börjar hälla ut olja ner i hinken. ser att hinken är sprucken. Penispenispenis. Hämta tejp o tejpar skiten, det funkar. häller ner resten av oljan i hinken, och ska gå över den. Trampar i lådan som kastar ut olja över golvet, byxorna och skorna (hinken var fyrkantig). Kukkukkuk. blir förbannad, men känner om det finns mer olja i v-lådan. Kulfan ligger på botten fortfarande. Har nu fått upp kulan. Lagom glad.

InläggPostat: 14 08 04, 7:50 
Thinnersniffare

Låter som en vanlig fredags kväll i garaget :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 433 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Nästa