Tänkte slänga upp lite bilder på pärlan och även lite fakta!
Fakta:
King cab från 87,
troligen bytta skärmar, trösklar osv. MYCKET fräsch.
33"tums crome fälgar, fräscha
svart inreding,
Diesel
dubbla orginal lådor, dvs 1-5+back och 2wd,4wd,N,4wdL fyrhulsdrift besiktad på lågväxel och 1,2+back
Höjd fram och bak + hjulen
panasonic stereo, 2st 5,25 och 2st 6x9, och 2gas 10or i fabrik låda, kopplade till ett rockford steg

fin blanksvart lack
momo ratt
osv.osv.
några bilder:

Steker i solen

Kompisens papperfuskade okapade 140, rättegång väntar på den...

Den drog vi fram med monstret ;D

Jämförelse:

haha kände mig tvungen

de 3 extraljusen åker på på påsklovet igen, ska byta kofångare.
Kommentera vad tycker ni?, obs skitig på bilderna!!!
BILD UPDATE MASSA BILDER!!! Lite sänkt fram och renare + inrednings bilder och massa andra bilder!!!

Kände mig tvungen

CHICKEN RACE!

står i tråkiga vädret

stoor hytt

momo ratt + stringtrosor och waunderbaum

fina cromfälgarna!

KDR = karlstad racing hade cruising så vi hänkade

fick bräsa på för att hänga med dom ^^

142 Flamman, king caben och min stuntroxx!

körde inte bara med roxxen på flygfältet....

även bredvid med epan

fölk på flaket!!

stannade vid netto köpte cola och choklad!

sen busade vi lite på kullen...

vi skyndade oss att ta kort så inte polisen skulle komma.... och ändå lyckades de komma precis när vi stog där, som tur var åkte de bara förbi

dubbla king trallor i stan!

massa bilder på king cab, 142 flamman och stuntroxx

höjdskräck...

eller kanske svindel?...

ute och bräser i solsken i stan!

en till truck! lägg märke till colan!!!!!!!!!
rensade flaket från burkar häromdagen....
resultatet:
74st burkar
2st 60cl flaskor
2 1,5l flaskor
1macdonald's mugg
1 juice förpackning
samlar på sig ^^
isärtaget för framvagnrenovering...

En sida isärtagen...

någon som ägt epan innan, hade för att ändra hjulvinkeln svetsat dit plattjärn... detta gjorde att hjulvnikel nu blev fel, osv, orkar inte berätta allt för de va så dumt gjort! nu är de påväg mot orginal iallafall

jag tror karossfästet hade gått av......

men de fixades och snyggt blev de!

bromsarna var lite könstigt slitna, så svarvade skivor var nice!

ja, när allt är isär ska de tas hand om och bli snyggt!

en sida nästan färdig! och bra blir det, alla glappande leder bytta, plattjärn borta, nya stödämpare, nyinfettade lager osv, allting blir bara allmängt AWESOME!

[/URL
sist bild på, nya belägg, ny monteringssats och renoveringssats till gliddelarna i oken, så verkligen ALLT i framvagnen blir iordning nu!!

Det har hänt OTROLIGT mycket med denna traktor, fixat ganska mycket saker på den nu! sen har de hänt saker som att
polisen provkörde och spärren till 4an fungerade inte, den gjorde 48km/h... och otroligt nog släppte dom mig!!
sen en annan dag, så "racade" jag och en bil, och piketen kom efter, i ca 70km/h på 30väg, dom var inte glada på mig, men eftersom de inte var trafikpolis, och antagligen inte fick tag på någon trafikpolis fick jag gå med prick att traktorn gick för fort, TUR! och efter detta har de sett mig 1000ggr, men aldrig stoppat mig eller nått, så nu är de lungt
KOMMENTARER TACK!!
har numera satt på en ful kåpa på flaket, efter de la jag i en säng och åkte ensam i epan till göteborg för att vara med i
modellhelikopter tävling! 27mil enkel resa, MED EPA det är ganska bra jobbat tycker jag

det var roligt! synd att jag inte fick sällskap bara, men epa semester blev de ändå
NU ÄR KINGEN TILL SALU!!
BLOCKET ANNONS http://www.blocket.se/varmland/King_cab ... m?ca=7&w=1Mvh Fredrik