30traktor.egetforum.se

Sveriges största a-traktor/epatraktor forum!
Aktuellt datum och tid: 19 12 15, 7:58

Ny tråd Svara på tråd  [ 970 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 97  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Skitsnack tråden
InläggPostat: 13 02 17, 7:59 
Burnar på skolgården med epan

Kön: Kille
Födelsedag: 16 dec 1993
Fordon: MÅNGA
volvo244gl skrev:
RaggeR skrev:
volvo244gl skrev:
RaggeR skrev:
HÖRRDU LARSSON!!! Har du nån 745a att sälja åt mig?

nä, ingen 745:a. dock har jag en 245 som kanske ska säljas, men den ska bessas först så den då blir värd några tusenlappar för behöver pengar

Jahaaaja okej!

ska du börja köra kvalite nuförtiden? :roll: är de a-truck bygge på gång?

Kvalite - HAHA! Ska bygga en a-traktor :)

InläggPostat: 13 02 17, 8:14 
Garageråtta

Födelsedag: 13 dec 1993
Fordon: 240 och Fård Granada
volvo740turbo skrev:
ang forumet, är det inte dax att värva nya moderatorer här? jag vet att vi är störst bähäst och vackrast vi som redan är moderatorer här men inte så aktiva tyvär :mrgreen: kanske rent utav en ny admin, som kan lägga lite tid att sköta om forumet med bilder och uppdatera samt förnya då och då så det blir lite stil på detta som det var förr. för det är ju ändå sveriges största epa/a-traktorforum vilket är synd om det skulle gå helt i graven tycker jag..

Men jag vet inte, vad säger ni andra?

Jo..visst att det vart skoj med färskt blod i ledningen. Jag är numera även Admin här men har ju ingen dator och funktionen blir ju ganska begränsade med bara mobil. Men så fort man får tag i en såndär äcklig datajävel så kan studera funktionerna lite mer och böka och stöka lite i bakgrunden.

InläggPostat: 13 02 17, 11:33 
Pro Drifter

Födelsedag: 10 maj 1994
Fordon: Volvo744 och 745tdic
volvo740turbo skrev:
ang forumet, är det inte dax att värva nya moderatorer här? jag vet att vi är störst bäst och vackrast vi som redan är moderatorer här men inte så aktiva tyvär :mrgreen: kanske rent utav en ny admin, som kan lägga lite tid att sköta om forumet med bilder och uppdatera samt förnya då och då så det blir lite stil på detta som det var förr. för det är ju ändå sveriges största epa/a-traktorforum vilket är synd om det skulle gå helt i graven tycker jag..

Men jag vet inte, vad säger ni andra?

Skulle vara fint 8) (ställer mig på kö, eller ja, har ju intresse av att fixa sidan iaf....)
En riktig logga där uppe tex. Skulle göra väldigt mycket för helhetsintrycket här på forumet. Kanske "skala ned" forumet, på bredden, och göra plats för annonser på sidorna istället? Då menar jag annonser från skruvat och liknande

InläggPostat: 13 02 18, 7:00 

Födelsedag: 27 sep 1992
Fordon: Saab 9-3 2-0T
Har försökt flera gånger att föra över forumet till någon annan, men det har aldrig blivit något till slut. Ni har helt rätt i att jag inte är rätt man att leda forumet, har ingen tid eller lust att driva det vidare.
Men forumet sitter i en jobbig sits. "plattformen" eller vad man ska kalla det som forumet är på nu är kass och väldigt svårarbetad. Att det inte finns någon logo där uppe är inte pga lathet utan för att det inte går. Jag har försökt väldigt mkt (för en tid sedan) att göra något vettigt av det men det känns som det bara blir värre. Det behöver flyttas och det går inte att få med allt det gamla, då blir det nystart. Emil och Pontus (om någon minns dem) började ett stort projekt att flytta över det som fanns till ett nytt forum men stupade, det är sjukt mkt jobb.

Alla förslag på vad som ska göras är välkomna. Hade stora planer för något år sedan, planerade ett toppenforum (nystart) med ägaren av egensajt som skulle hjälpa till, det stupade på startlinjen efter mkt planering pga att Emil som lovat att sälja loss domänen till mig, inte gjorde det och slutade svara.

InläggPostat: 13 02 18, 8:43 

Födelsedag: 22 apr 1994
Fordon: MB w124 250td
tänk om man hade levt på 50-60 talet i USA, vilken dröm. satt och tittade lite på sista natten med gänget och har nu insett att man lever i helt fel tid :x

Mercedes Benz w210 220D (såld)
4 volvo 240
isuzu kb diesel(traktor)såld
polaris rmk 600
polaris rmk 800

InläggPostat: 13 02 18, 11:21 
Dieselkåt
Användarvisningsbild

Födelsedag: 14 aug 1993
Fordon: För många
subw000fer skrev:
Har försökt flera gånger att föra över forumet till någon annan, men det har aldrig blivit något till slut. Ni har helt rätt i att jag inte är rätt man att leda forumet, har ingen tid eller lust att driva det vidare.
Men forumet sitter i en jobbig sits. "plattformen" eller vad man ska kalla det som forumet är på nu är kass och väldigt svårarbetad. Att det inte finns någon logo där uppe är inte pga lathet utan för att det inte går. Jag har försökt väldigt mkt (för en tid sedan) att göra något vettigt av det men det känns som det bara blir värre. Det behöver flyttas och det går inte att få med allt det gamla, då blir det nystart. Emil och Pontus (om någon minns dem) började ett stort projekt att flytta över det som fanns till ett nytt forum men stupade, det är sjukt mkt jobb.

Alla förslag på vad som ska göras är välkomna. Hade stora planer för något år sedan, planerade ett toppenforum (nystart) med ägaren av egensajt som skulle hjälpa till, det stupade på startlinjen efter mkt planering pga att Emil som lovat att sälja loss domänen till mig, inte gjorde det och slutade svara.

det sista låter riktigt synd... så det står bara och väger mellan personer som inte vill släppa tyglarna och bristande tid/intresse kan man säga? var ju på tal om .se domän förut också, minns att det var stora planer på g så det är riktigt synd att det inte vart mer än just planer... nu hänger man ju inte här nå mer kan man säga men man minns ju hur jävla kul man tyckte det var att hänga här på all dödtid man hade förut och snacka skit och kika på byggen som ständigt uppdaterades och det var ju konstant hålligång dygnet igenom i nästan alla trådar. tråkigt att nya generationen inte upplever samma gammla epatraktor.org anda som faktist fanns här för ett par år sen 8)

// Åslund

InläggPostat: 13 02 18, 11:53 
Sladdar runt korvkiosken

Födelsedag: 20 jan 1998
Fordon: Volvo 740
Min brorsa praktiserar och ska snart börja jobba på ett företag som jobbar med att bygga upp hemsidor. Kan ju höra med han? Skulle förövrigt kanske kunna tänka mig att vara admin har ganska mycket tid osv...

InläggPostat: 13 02 19, 7:24 

Födelsedag: 16 dec 1993
Fordon: MÅNGA
Den här sidan blir bara sämre och sämre, klart bättre förr :roll:

InläggPostat: 13 02 20, 1:21 
Epamekarn

Födelsedag: 17 okt 1993
Fordon: Volvo 245-gl
RaggeR skrev:

Stämmer helt klart, var mer aktivt då.

InläggPostat: 13 02 21, 10:15 
Tittar på porrfilm i epan

Födelsedag: 29 dec 1996
Fordon: Duett -62
Znoke skrev:
RaggeR skrev:

Stämmer helt klart, var mer aktivt då.

Folk skryter hellre med sina traktorer på facebook än här...... :|

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 970 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 97  Nästa