30traktor.egetforum.se

Sveriges största a-traktor/epatraktor forum!
Aktuellt datum och tid: 23 06 02, 2:24

Ny tråd Svara på tråd  [ 234 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Värdering av fordon
InläggPostat: 15 04 27, 5:55 
Tittar på porrfilm i epan

Kön: kille
Födelsedag: 21 mar 2000
Fordon: volvo 245 volvo 744 volvo duett
förknasere99 skrev:
Va skulle ja kunna få för min pärla? Äkta okapad 242 bensin orginal ombyggd till d24 turbo diesel. Ingen rost. Bött fram och 5 varv bak. Dock reggad med b20. Ljud: ingen stereo men 4 6,5 4 diskanter 2 69or 1 12 två diskantsteg på 4x60wrms. Ett bas steg på 800wrms. 2st nya Biltema Agm 80ah batteri. Ny vattenpump och kamremsats, fräscha glödstift, rakt 3 tum till bakaxeln inga ljuddämpare. Vibrationsfria dubbla lådor med cronerspärr och den man växlar på äre 1+2+back. Ny låssats.
Bild

Hur är den intengören? Reggar du den kan du nog få mer

InläggPostat: 15 04 27, 5:57 
Tittar på porrfilm i epan

Födelsedag: 21 mar 2000
Fordon: volvo 245 volvo 744 volvo duett
Fhx

35-40 kan du nog få lätt

Edit. Kom på jag visst citerad bild å dubbelpostade men kan fan inte ta veck så kan inget göra

InläggPostat: 15 04 27, 6:19 
Skiftnyckels proffs

Kön: Kille
Födelsedag: 10 aug 1998
Fordon: Suzuki sj 410
Fxh
svårt att avgöra med så få bilder, den tredje bilden är väl inte din? har inge lgf ju??
För det först så förstår jag inte varför du säljer, men men. Skulle tippa på 28-30. Mer än 35 är ju bara sjukt, tycker att alla traktorer som kostar över 35 är övervärderade. En 15:årig liten fjortis som åker runt o skrämmer katter i en bil för 30+ är fan fel.

EN RIKTIG BONNE SKA ÅKA I ROSTIGA HÄRLIGA HÄRK MED SKROVLIGT LJUD KÖPTA FÖR EN TIA OCH EN PÅSE BULLAR OCH INTE MER! SÖNDER SKA DEM GÅ, MEN DET FINNS INGEN REDIG MAN SOM INTE VET HUR MAN SKRUVAR!!! BORT MED ALLA FJORTISAR SOM INTE VET VAD DET INNEBÄR ATT KÖRA ATRAKTOR! DET ÄR EN LIVSSTIL OCH ETT ARBETE FÖR MÅNGA! SMUTSKASTA DEM INTE GENOM ATT ÅKA RUNT MED TAJTA BYXOR, EN REN KEPS, BÖGIGA LINNEN OCH EN BIL KÖPTA MED PAPPAS PENGAR!

X)

InläggPostat: 15 04 27, 6:54 
Amatör

Födelsedag: 28 nov 1999
Fordon: BMW E36 316i Coupe okapad
PerEriksson skrev:
Fxh
svårt att avgöra med så få bilder, den tredje bilden är väl inte din? har inge lgf ju??
För det först så förstår jag inte varför du säljer, men men. Skulle tippa på 28-30. Mer än 35 är ju bara sjukt, tycker att alla traktorer som kostar över 35 är övervärderade. En 15:årig liten fjortis som åker runt o skrämmer katter i en bil för 30+ är fan fel.

EN RIKTIG BONNE SKA ÅKA I ROSTIGA HÄRLIGA HÄRK MED SKROVLIGT LJUD KÖPTA FÖR EN TIA OCH EN PÅSE BULLAR OCH INTE MER! SÖNDER SKA DEM GÅ, MEN DET FINNS INGEN REDIG MAN SOM INTE VET HUR MAN SKRUVAR!!! BORT MED ALLA FJORTISAR SOM INTE VET VAD DET INNEBÄR ATT KÖRA ATRAKTOR! DET ÄR EN LIVSSTIL OCH ETT ARBETE FÖR MÅNGA! SMUTSKASTA DEM INTE GENOM ATT ÅKA RUNT MED TAJTA BYXOR, EN REN KEPS, BÖGIGA LINNEN OCH EN BIL KÖPTA MED PAPPAS PENGAR!

X)

haha jo det är min bil ;) ...det var när jag tog den på en tur när karossbygget var klart :D är faktiskt en kille som vill köpa den men jag får se hur jag gör ....får jag ett bra pris så säljer jag den med ära o nöje annars inte :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 234 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 20, 21, 22, 23, 24